
۷ ایده طلایی برای ایجاد محتوای بهتر
امروزه تولید محتوای با کیفیت یکی از مهم ترین دلایل برای بهبود رنکینگ وبسایت شما می باشد. به همین دلیل است که سئو بر تولید محتوای خود بیشتر حساسیت به خرج می دهد و مدیران وبسایت ها تلاش میکنند تا بهترین وبلاگ نویسان را برای وبسایت خود به خدمت بگیرند. اما یکی از دغدغه های اصلی این وبلاگ نویسان ایجاد محتوای بهتر نسبت به سایر وبسایت ها می باشد. ما در این مقاله می خواهیم با شما در خصوص راه های برون رفت از این مشکل صحبت کنیم.
پیشنهاد میکنیم این هفت نکته را برای بهبود محتوای خود به کار ببرید زیرا توجه به این نکات کمک شایان و قابل توجهی به پیشرفت شما می کند. ویرا محتوا در صدد است تا شما را در زمینه تولید محتوا یاری کند. خواندن بلاگ ویرا محتوا می تواند کمک بسیار زیادی به علاقه مندان تولید محتوا انجام دهد.

۱ . از نوشتن مطالب طولانی پرهیز نکنید
شاید برایتان این سوال پیش بیاید که تعداد کلمات مناسب برای یک محتوای برتر چند کلمه است؟ برای اینکه از سمت گوگل جریمه نشوید کلماتتان باید حداقل بالای ۵۰۰ کلمه باشند زیرا تعداد کمتر از این اصلا باگ در نظر گرفته نمی شوند. اما این میزان اعلام شده کف یک متن و میزان حداقلی بوده است . باید به این نکته نیز توجه کنید که محتوای شما بیش از حد معمول نباشد. برای مثال شما برای متن ۵ هزار کلمه ای باید آن را در دو متن تقسیم کنید تا به یک محتوای ایده آل دست یابید. طولانی نبودن مطالب می تواند کمک بسیار زیادی به شما در ایجاد محتوای بهتر انجام دهد.
۲ . استفاده از کلمات کلیدی
کلمات کلیدی اصلی ترین موضوع تولید محتوا می باشند که می تواند به صورت مثبت و منفی رو وبسایت تاثیر زیادی بگذارند. به کارگیری درست کلمات و درصد گنجاندن کلمات کلیدی به نسبت کل متن از شاخص ترین عوامل پیشرفت رتبه وبسایت شما می باشد. برای اینکه شما این موضوع را بهتر درک کنید باید بدانید نسبت کلمات کلیدی به کل متن باید ۳ الی ۴ درصد باشد. اما نباید از این نکته مهم غافل شویم که اگر استفاده از کلمات کلیدی از روی ناآگاهی باشد می تواند ضربه مهلکی به رتبه وبسایت شما وارد کند.
اکثرا تولید کنندگان محتوا بر این باورند که هرچه تعداد کلمات کلیدی به کار برده آنها در متن بیشتر باشد، بازدید بیشتری دریافت می کند در صورتی که این فرضیه کاملا اشتباه است. با همین نوع تفکر نویسندگان زیادی ضربه بدی به رنکینگ وبسایت خود را وارد می کنند. پس برای ایجاد محتوای بهتر به چگالی کلمات کلیدی در متن خود اهتمام بیشتری ورزید.
۳ . استفاده از تصویر و زیر عنوان
تصاویر را در ایجاد محتوای بهتر جدی بگیرید و سعی کنید بهترین نوع تصاویر را در متن ها استفاده نمایید. وقتی کابران وارد یک وبسایت می شوند در یک نگاه اجمالی به صفحه تصمیم بر خواندن یا نخواندن متن شما می کنند. اگر شما برای نوشته خود تصویری را در نظر نگیرید، مراجعه کننده با مشاهده وب سایتی که سر تا سر نوشته است، نسبت به خواندن آن بی میل می شود و شما پس از مدتی بازدید کنندگان خود را از دست می دهید. این عمل رفته رفته باعث افت عملکرد و همچنین سقوط رتبه وب سایت شما منجر می شود.

اما اگر شما لا به لای نوشته های خود از تصاویر زیبا استفاده کنید بازدید کنندگان وقتی با صفحه شما رو به رو میشود میل و رغبت بیشتری برای خواندن متن نشان می دهند، زیرا این عمل تا حدودی خستگی را از صفحه تان پاک می کند.
برای بارگذاری تصاویر باید به این نکته توجه کنید که ، تصویر شما باید با موضوع نوشته هایتان مرتبط باشد. در صورت ناهمخوانی متن و عکس ، گوگل برای شما امتیاز منفی در نظر می گیرد و تمام تلاش های شما بی ثمر می شود.
۴ . توجه به متا تگ ها
متا تگ ها اولین قسمتی اند که توسط گوگل خوانده می شوند. متاتگ ها همان عنوان های هر متن اند. شما باید متا تگ های خود را متناسب با متن خود انتخاب کنید زیرا در غیر این صورت گوگل متوجه ارتباط نداشتن محتوا و عنوان خواهد شد. این نیز یکی دیگری از عواملی است که سبب می شود وبسایت شما از طرف گوگل جریمه شود. پس با این حساب برای اینکه محتوای شما به یک محتوای برتر تبدیل شود باید تناسب بین متن و عنوان را برقرار کنید. عنوان ها را در ایجاد محتوای بهتر بشناسید و از آنها به بهترین شک استفاده نمایید.
۵ . پرهیز از تکرار کلمات
برای اینکه ایده ذهنی خود را به خواننده القا کنید نباید از روش تکرار استفاده کنید زیرا با این عمل خواننده از خواندن متن شما دچار خستگی می شود و نمی تواند موضوعات متن تان را درک کند. عمل تکرار شمارا از ایجاد محتوای برتر باز می دارد و محتوای شما را به یک شکل ساده و کسل تبدیل می کند. به جای استفاده از تکرار کمات کلیدی به ترندهای روز توجه کنید. یکی از ترندهایی که تیم تولید محتوا ویرا محتوا به آن پرداخته نوشتن توضیح محصول است که آن را می توانید در مطلب” چگونه یک توضیح محصول جذاب بنویسیم؟ ” مطالعه کنید.
۶ . ایجاد قابلیت به اشتراک گذاری محتوا
وبسایت شما هرچه مراجعه کننده بیشتری داشته باشد ، رتبه شما شکل صعودی مثبتی را به خود می گیرد. یکی از مهم ترین عواملی که می تواند مخاطبان وبسایت شما را افزایش دهد دهد خود کاربران و مراجعه کنندگان هستند. کسانی که از صفحه شما بازدید می کنند در صورتی که متن شما آن ها را جذب کند و برایشان جالب باشد سعی می کنند آن را برای دیگران نیز به اشتراک بگذارند.
شما باید پس از پایان هر متن دکمه اشتراک گذاری نیز در زیر آن قرار دهید. با این عمل ساده و عاقلانه بازدید کنندگان وبسایت شما چند برابر خواهد شد. اگر می خواهید بدانید ایجاد محتوای بهتر را به خوبی انجام داده اید، به اشتراک گذاری آن در شبکه های مجازی و فروم ها توجه کنید.

۷ . ایجاد محتوا برتر و انتشار برترین آن ها
شما باید بهترین مطالب را در نوشته های خود بگنجانید. اگر شما می خواهید نوشته های تان بیشتر به اشتراک گذاشته شوند باید مطالب هدفمند تر و موضوعات مناسب تری را برای نگارش انتخاب کنید. سعی کنید از بین موضوعات گسترده عامیانه ترین آن ها را به کار ببرید که توسط کاربران بیشتر جست و جو می شوند.
بهتر است قبل از بارگذاری متن خود به این فکر کنید که چرا باید نوشته شما توسط یک کاربر به اشتراک گذاشته شود؟ با این پرسش و کاوش در ذهن خود به این نتیجه خواهید رسید که مناسب ترین موضوعات را برای ایجاد محتوا انتخاب کنید.
این ۷ نکته به شما برای ایجاد محتوای بهتر کمک بسیاری می کند و باعث می شود نوشته های شما با کیفیت تر و پر بازدید تر شوند. پس با به کارگیری این ۷ نکته به سمت پیشرفت رتبه وبسایت خود کمک کنید. نکاتی که در این مطلب عنوان شد می تواند در تولید محتوای متنی برای شما بسیار کاربرد داشته باشد. این نکات را جدی بگیرید.
دیدگاه یک پست