محتوای گرافیکی

تولید محتوا گونه های مختلفی دارد. یکی از این گونه ها تولید محتوای گرافیکی است. برای آشنایی با این نوع محتوا در این مطلب با ما همراه باشید. مطالبی در این مطلب بیان خواهد شد که در سایر سایت ها کمتر مشاهده کرده اید.

تولید محتوا در دنیای وب سایت ها اهمیت زیادی در رتبه بندی و کسب جایگاه برتر در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری دارد. تولید محتوای باکیفیت و سئو شده تاثیر مستقیم زیادی در بهبود رتبه سایت و دیده شدن در میان رقبا دارد. از طرفی تولید محتوای مفید موجب رونق کسب وکار شما می گردد و موفقیت شما را در بازار رقابتی تضمین می کند.

همانطور که می دانید تولید محتوا انواع گوناگونی را شامل می شود که هرکدام از آنها به نوبه خود تاثیرات خاص خود را بر جذب مخاطب و و معرفی محصول یا خدمات شما دارد. یکی از انواع تولید محتوا که می توان بسیار جذاب، دیدنی و مورد توجه باشد، تولید محتوای گرافیکی است.

تولید محتوای گرافیکی می تواند به تنهایی یا در کنار تولید محتوای متنی، ویدئویی و یا صوتی تاثیر فراوانی بر کیفیت محتوایی سایت شما گذاشته و یکی از بهترین گزینه ها برای کسب رتبه برتر در گوگل باشد.

اگر محتوای شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد و یا نتواند به اندازه کافی مخاطب را جذب و راضی نگه دارد، بدون شک نمی تواند کشش لازم را در ترغیب کاربر برای دنبال کردن ادامه محتوا داشته باشد. همانطور که می دانید برای دیده شدن دردنیای پر رقابت وب سایت ها باید بتوانید مخاطب را طوری جذب سایت خود نمایید که پتانسیل لازم را برای ماندن در صفحه شما به مدت حداقل چند ثانیه را داشته باشد. با تولید محتوای گرافیکی امکان جذب کاربر چند برابر شده و به آسانی موفق به نگاه داشتن مخاطبان خود می شوید.

تولید محتوای گرافیکی چیست؟

یکی از راههای جذب مخاطب و ثبت و اندگاری در ذهن کاربر، استفاده از تولید محتوای گرافیکی است. استفاده از این نوع محتوا کمک زیادی به ماندگاری در حافظه بلند مدت کاربری شود. با داشتن تعداد مخاطبان بیشتر و پیگیری آنها می توانید به راحتی به بالا بردن رتبه خود در موتورهای جستجو کمک کنید. به همین دلیل بهتر است برای کسب موفقیت از توید محتوای گرافیکی درسایت خود استفاده کنید. شاید بپرسید گرافیک چیست و چه تاثیری بر مخاطب می گذارد؟

گرافیک چه کمکی به تولید محتوا می کند ؟

گرافیک یکی از زیر شاخه های طراحی و نقاشی است که تلفیی از چند هنر مختلف می باشد. در طرح های گرافیکی با یک شکل، طراحی یا نماد به راحتی می توان منظور اصلی را به مخاطب رساند و با استفاده از رنگ ها جذابیت و تاثیر آن را چند برابر کرد. طرح هایی که آمیخته از رسم و شکل و نگارش هستند مانند تصاویر، نقاشی ها و رنگهای متنوع می توانند به نوعی در دسته بندی طراحی گرافیکی قرار گیرند. استفاده از این طرح ها از بهترین روش های تولید محتوا برای رسیدن به اهداف شما می باشد.

شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که در هنگام مراجعه به کتاب یا مجله ای حوصله خواندن مطالب آن را نداشته باشید و فقط به دیدن تصاویر آن بسنده کنید یا در هنگام ورود به سایتی مدتها محو تماشای یک تصویر خاص شوید و دیگر نیازی به خواندن مطالب سایت نداشته باشید. دقیقا هدف از تولید محتوای گرافیکی همین است. رساندن بیشترین پیام در کمترین زمان به مخاطب.

در تولید محتوا با انواع مختلفی از محتوا مواجه هستیم که هریک از آنها دارای ساختار و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. تولید محتوای گرافیکی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که تولید هر کدام از آنها نیاز به افراد متخصص وکارشناس گرافیک دارد. ویرا محتوا با دارا بودن تیمی متخصص از گرافیست های حرفه ای بهترین کیفیت را درتولید محتوای گرافیک تضمین می کند. در اینجا شما را با مهمترین انواع تولید محتوای گرافیکی آشنا می کنیم.

انواع تولید محتوای گرافیکی

  • عکس نوشته ها
  • موشن گرافیک
  • اینفو گرافیک
  • اسلاید
  • اسکرین شات
  • طراحی استیکر

 تولید محتوای گرافیکی چه کاربردی دارد؟

اساس گوگل بر ارزش گذاری بنا شده است. از آنجایی که این موتور جستجوی هوشمند قوه تشخیص محتوای با کیفیت را از بی کیفیت دارد، تولید محتوای جامع و سئو شده برگ برنده برای بهبود رتبه شما درگوگل است. بنابراین مهمترین عاملی که باعث می شود گوگل براساس آن به شما امتیاز دهد و برای ارتقای رتبه شما تصمیم بگیرد، محتوای باکیفیت است. برهمین اساس تیم ویرا محتوا با تلاش و دانش خود، می کوشد تا بهترین و جامعترین محتوا را تولید کند. تولید محتوای گرافیکی نیز در تخصص ویرامحتواست که کاربردهای فراوانی در طراحی وب سایت و محتوای آن داشته و منجر به کسب رتبه های برتر گوگل، افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش فروش محصول شما می گردد.

کاربرد محتوای گرافیکی

  • جذب مخاطبان بیشتر
  • افزایش رتبه در گوگل
  • ارائه اطلاعات جامع وکاربردی
  • قابلیت اشتراک گذاری در پیام رسان های اجتماعی
  • ارائه مطالب جامع در حجم کمتر
  • افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری
  • جذابیت بیشتر با درصد خستگی کمتر مخاطب

در دنیای امروز که شتابزدگی جزوی از زندگی روزمره شده است و برای هر کاری زمان زیادی نداریم بهتر است بیشترین مفهوم را در کمترین حجم به مخاطب انتقال دهید. تولید محتوای گرافیکی می تواند برای انتقال مفاهیم پیچیده و کلی به ساده ترین شکل مورد استفاده قرار گیرد. برای کارایی بیشتر محتوای گرافیکی و انتقال مفاهیم گسترده تر می توان آن را در کنار محتوای متنی استفاده کرد. برای تولید محتوای گرافیکی جامع و کامل و بیشترین بازدهی بهتر است از افراد متبحر در این زمینه استفاده شود تا با کمترین هزینه بالاترین بهره وری را دریافت کرد.

تیم تولید محتوا ویرا محتوا این تضمین را به شما می دهد که با استفاده از افراد متخصص و مجرب امکان تولید انواع محتوای متنی، محتوای گرافیکی، محتوای صوتی و تصویری را دارا بوده و می تواند با دریافت هزینه ای اقتصادی و مناسب، بالاترین محتوا را به شما تحویل دهد. تولید محتوای یونیک و سئو شده تخصص ویرا محتواست.

فقط کافیست یک بار به ما اطمینان کرده و با مشاوره رایگان از کار با تیمی حرفه ای بیشترین کارایی و بهره وری را تجربه کنید و با افزایش رتبه سایت خود به فروش بالاتر محصول دست پیدا کنید. هر آنچه از یک محتوای مطلوب، بهینه و سئو شده انتظار دارید ما در اختیارتان می گذاریم. تولید محتوای گرافیکی با ویرا محتوا متفاوت خواهد بود.

تقریباً در هر صنعتی که ورود کنید، اینفوگرافیک ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. از بازاریابی دیجیتال گرفته تا مدارس و کلاسهای در ، اینفوگرافیک ها در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند. اینفوگرافیک ها اطلاعات پیچیده را به روشی جذاب و بصری ساده و شیرین به نمایش در می اورند.

نمونه ای از اینفوگرافیک
نمونه ای از اینفوگرافیک

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک یکی از زیر مجموعه های تولید محتوا گرافیکی است. اینفوگرافیک نمایش تصویری از هر نوع اطلاعات یا داده است. یک اینفوگرافیک می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات را به شکل گرافیکی جذاب و بصری شگفت انگیز ارائه دهید. شما می توانید رند بازار خود را با یک راهنمای گام به گام و ساده به مشتریان و مخاطبین خود ارائه دهید. اینفوگرافیک علاوه بر جذابیت سادگی را نیز با خود به همراه دارد.

چند نکته درباره تولید اینفوگرافیک

در تولید اینفوگرافیک توجه کنید که چگونه از رنگ های روشن و تیره، شخصیت های مصور و متن جسورانه استفاده می کنید. این عوامل  فوراً توجه مخاطب را به خود جلب می کند و باعث می شود مخاطب در طول زمان به شما بپردازد.

به خاطر داشته باشید که هدف اینفوگرافیک نه تنها اطلاع رسانی، بلکه ایجاد تجربه هم می تواند مطلب یا عکس را برای مخاطبان جذاب تر کند و بعث مشاهده بیشتر شود. در تولید اینفوگرافیک یا تولید محتوا گرافیکی به سبک های مختلف در نظر داشته باشید، دادن اطلاعات کافی نیست، بلکه باید تجربه نیز چاشنی کار شود.

چگونه چینش عناصر گرافیکی مختلفی مانند رنگ ها، نمادها، تصاویر، تصاویر و فونت ها در کنار هم بسیار مهم و ضروری است. چینش عناصر ضروری باید به نحوی باشد که مخاطبین را جذب و ان ها را مجذوب خود کند.

چرا باید از اینفوگرافیک استفاده کنید؟

یکی از مهمترین دلایل، محبوب بودن اینفوگرافیک در بین مخاطبین است.  اینفوگرافیک سرگرم کننده، جذاب و اشتراک گذاری آنها بسیار آسان تر از متن است. تولید اینفوگرافیک انواع مزایاها را برای تولید کنندگان محتوا، از جمله مشاغل، مربیان و مدارس دارند.

بازاریابان می توانند از اینفوگرافیک ها برای هدایت بیشتر ترافیک وب سایت، افزایش بازدید و آگاهی از برند و تقویت تعامل استفاده کنند.

مربیان می توانند از اینفوگرافیک برای توضیح مفاهیم دشوار یا تجزیه اطلاعات پیچیده استفاده کنند تا درک آن ساده تر شود.

سایر مشاغل می توانند از اینفوگرافیک ها برای گسترش آگاهی درباره یک علت یا مسئله اجتماعی استفاده کنند.

مزایای تولید اینفوگرافیک

خوب به حالات بیان شده در مطلب زیر توجه کنید و مشاهده نمایید که چگونه می توانید تولید محتوا متنی، تولید محتوا تصویری خود را به اینفوگرافیک تبدیل کرده و از آنها استفاده بهینه تری بکنید. معمولاً برای یک یا چند دلیل زیر از اینفوگرافیک استفاده می شود:

داده های مصور

با استفاده از نمودارها و سایر ابزارهای گرافیکی، آمار، واقعیت ها و ارقام موجود را ارائه دهید.

ساده سازی یک موضوع پیچیده

مفاهیم دشوار را با کمک تصاویر و نشانه های بصری توضیح دهید.

ترسیم مقایسه

ترسیم مقایسه بصری دو یا چند محصول، خدمات، ویژگی ها، مارک ها یا مفاهیم را با یکدیگر مقایسه کنید.

ایجاد آگاهی

با استفاده از تولید اینفوگرافیک می توان آگاهی از برند را افزایش داد.

خلاصه محتوای طولانی تر

فیلم ها، پست های وبلاگ و گزارش های طولانی را در اینفوگرافی با اندازه کوچکتر و مفیدتر ارائه دهید.

بعد از آگاهی از مزایای تولید محتوا گرافیکی به سبک اینفوگرافیک، حال نوبت آن است که با انواع این نوع از تولید محتوای گرافیکی آشنا شوید. شما می توانید با توجه به نوع کار خود، یکی از سبک های زیر را انتخاب کنید.

انواع اینفوگرافیک

اینفوگرافیک آماری

اینفوگرافیک اطلاعاتی

اینفوگرافیک پردازش

اینفوگرافیک گاهشمار

اینفوگرافیک آناتومیک

اینفوگرافیک سلسله مراتبی

اینفوگرافیک مبتنی بر مکان

اینفوگرافی رزومه تصویری

اگر مایلید تا به صورت مفید با هریک از گونه های اینفوگرافیک بیشتر آشنا شوید به مجله سایت ویرا محتوا مراجعه کنید. سایت ویرا محتوا گونه های مختلف اینفوگرافیک را تولید می کند. شما می توانید با متخصصین ما در این زمینه تماس بگیرید و سفارش اینفوگرافیک خود را انجام دهید. تفاوت سایت ویرا محتوا با سایر سایت ها ارائه اینفوگرافیک ارزان و مقرون به صرفه با بالاترین کیفیت است. ما معتقدیم، این شمایید که می توانید تبلیغات ما را به صورت رایگان انجام دهید. بنابراین اولین هدف ما از تولید محتوای گرافیکی به سبک های مختلف از جمله اینفوگرافیک و موشن گرافیک جلب رضایت شماست.

موشن گرافیک

موشن گرافیک یا موشن گرافی یک مفهوم پیچیده را به یک مفهوم ساده مبدل می سازد. زیرا نه تنها از نظر جذابیت بصری قابل توجه است بلکه می تواند منجر به افزایش مخاطبین هدف شما در بازاریابی یا حوزه کاری مورد نظر شود. موشن گرافیک که زیر دسته تولید محتوا گرافیکی است، حتی استراتژی بازاریابی شما را نیز ارتقا می بخشد بیاید نگاهی به این موضوع بیندازیم و دلیل  این همه تاثیر و محبوبیت را کشف کنیم.

مزایای تولید موشن گرافیک برای کسب و کار

  1. انتقال مفید و کاربردی موضوعات به وسیله موشن گرافیک آسان تر انجام می شود.
  2. استایل موشن گرافیک رسمی و غیر رسمی بوده و هر دو نوع را در بر می گیرد.
  3. از تولید موشن گرافی می توان در مقاصد آموزشی استفاده کرد.
  4. موشن گرافیک یکی از بهترین ترفندها برای انتقال مفاهیم و موضوعات عددی و دانش های مختلف است.
  5. تبدیل اطلاعا خسته کننده به اطلاعاتی جذاب و خواندنی با موشن گرافیک آسان تر میسر می شود.
  6. قدرت بالای بصری در موشن گرافی باعث می شود مفاهیم رساتر و مفهومی تر انتقال یابند.
  7. طراحی های خیره کننده در تولید موشن گرافیک عجین شدن مخاطب با موضوع را به همراه دارد.
  8. تلفیق پذیری در تولید موشن گرافیک باعث استفاده از محتوا، تصویر و ویدئوهای مختلف در کار می شود.
  9. از ابتدای فرهنگ انسانی، طراحی گرافیکی منابعی برای توضیح پیامهای پیچیده از طریق بازنمایی بصری بوده است.
  10. موشن گرافیک عمدتاً قرار دادن یک طرح گرافیکی در حال حرکت است.
  11. تولید محتوا گرافیکی از جمله اینفوگرافیک و موشن گرافیک بهترین گزینه برای توضیح ایده های پیچیده به روشی ساده و روشن است.
تولید محتوا موشن گرافیک
تولید محتوا موشن گرافیک

موشن گرافیک و ویژگی های آن

بیایید به ویژگی ها و مزایای اصلی تولید محتوای گرافیکی مانند اینفوگرافیک و موشن گرافیک همراه با دل ایشان در شغل های مختلف نگاهی بیندازیم تا درک عمیق تری داشته باشید.

    ظرافت

به نظر می رسد تولید محتوا گرافیکی مانند موشن گرافی و اینفوگرافی از انواع فیلم ها کامل تر و توضیح دهنده تر است.

    تشریفات

موشن گرافیک می تواند آن ظاهر “جدی” را داشته باشد که مشاغل شرکتها به دنبال آن هستند.

رنگهای روشن

موشن گرافی از پالت های رنگی واضح که برای اهداف آموزشی استفاده می شود ، استفاده می کند.

    ساده سازی

تولید محتوا گرافیکی مثل موشن گرافیک و اینفوگرافیک یک قدرت شگفت انگیز برای ترکیب ایده های پیچیده و داده های

سرگرم کننده

موشن گرافیک می تواند محتوای خسته کننده را به یک فیلم سرگرم کننده و جذاب تبدیل کند.

برای استفاده از محتوای گرافیکی می توانید با تیم متخصص ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مورت آنها استفاده کنید. تیم مشاوره ما به شما کمک می کند تا بهترین محتوای گرافیکی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. تولید محتوا گرافیکی خود را به سایت ویرا محتوا بسپارید. این سایت با برندها و شبکه های تلویزیونی بسیار زیادی جهت تولید محتوا گرافیکی همکاری کرده است.