
تولید محتوا متنی
تولید محتوا تنها راه ارتباطی افراد برای انجام کارهای گوناگون می باشد. با نیم نگاهی به انسان های نخستین متوجه خواهید شد، افراد از ابتدای بشریت تا به امروز محتواهای گوناگونی را برای ارتباط گرفتن با یکدیگر تولید می کردند. اما تولید محتوا با روی کار آمدن عصر جدید و اینترنت صورت های تازه ای را به خود دید. یکی از این روش ها تولید محتوا متنی است. ما در این مطلب تولید محتوا متنی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده این، برای درک بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. سفر با ما در این مطلب سفری جذاب و شیرینی برایتان خواهد بود.
محتوای متنی آسان ترین راه ارتباط با مخاطب
محتوای متنی آسان ترین راه برای ارتباط گرفتن با مخاطبین می باشد. نمونه محتوای متنی که از گذشته تا به امروز با افراد گوناگون بوده و در این بازه زمانی صورت تازه ای به خود گرفته، نامه نویسی است. نامه ها خاطرات شیرین و جالبی را برای پدران و مادران ما رقم زده اند. اما با پیشرفت تکنولوژی نامه نویسی و تولید محتوا متنی صورت تازه ای به خود گرفته، که به اصطلاح به آن چَت کردن یا گفتگو در فضای مجازی گفته می شود. شاید جالب باشد بدانید، شما در حال حاضر یک محتوای متنی را مطالعه می کنید که این نوشته توسط من تولید شده است.
تولید محتوای متنی هسته اصلی استراتژی شغل ها
هر شغلی را در اطرافتان مشاهده می کنید، نیاز به تولید محتوا متنی دارد. معلمان، نویسندگان، طراحان سایت و بسیاری از مشاغل دیگر تحت تاثیر ایجاد محتوا هستند. اما مهم ترین نوع محتوا متنی در سایت ها و شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و توییتر رخ می دهد. با وجو سایت ها و شبکه های مجازی بسیاری از شغل ها تغییر کاربری داده اند و از صورت فیزیکی به مجازی تغییر شکل داده اند. روش های بسیار زیادی برای ارائه محصول و بازاریابی در این صنعت های تغییر شکل یافته وجود دارد؛ اما تولید محتوای متنی تنها گزینه ایست که در بین تمامی بازاریابی ها و مراحل فروش مشترک می باشد. تولید محتوای متنی هسته اصلی استراتژی شغل ها محسوب می شود.
از فهم تا فروش با تولید محتوا متنی
آیا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی را اجرا کنید؟ نمره سئو و رتبه گوگل خود را افزایش دهید؟ آیا از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟ بنابراین هیچ راهی در اطراف شما وجود ندارد. شما باید محتوای با کیفیت و مناسب را در حیطه کاری خود تولید کنید. ما به شما برای تولید محتوای متنی تیم تخصصی ویرا محتوا را پیشنهاد می نماییم.
سایت ویرا محتوا با گردآوری جوانان برومند و متخصص در زمینه های مختلف تولید محتوا، سعی داشته تولید محتوا تخصصی را به بهترین شکل اجرا نماید. سایت ویرا محتوا علاوه بر تشکیل تیم در حوزه های مختلف برای تولید محتوای متنی، جوانان برومند و متخصص زیادی در زمینه های تولید محتوا صوتی (تولید پادکست)، تولید محتوا ویدیویی، تولید محتوا گرافیکی مانند اینفوگرافیک و موشن گرافیک،روزنامه نگاری و خبرنگاری را گرد هم آورده است. داشتن همه مهارت های بیان شده در یک تیم، امتیازی ویژه است. خدمات تولید محتوای ما می توانند شما را به سرعت از مفهوم به فروش برسانند.
تولید محتوا متنی چیست؟
در جای جای دنیا تعاریف گوناگونی از تولید محتوا وجود دارد. اما به راستی تولید محتوا متنی دقیقا چیست؟ چه کاربردهایی می تواند برای هر شرکت یا فرد داشته باشد؟ اگر می خواهید در این باره به سوالات خود پاسخ دهید، در ادامه با ما همراه شوید.
همانطور که گفته شد، تولید محتوای متنی دقیقا شکلی شبیه به همین نوشته دارد و در خود پیامها و اطلاع رسانی های مختلفی را به مخاطب می رساند. شاید این جمله به گوشتان آشنا باشد، “محتوا پادشاه است”. چرا با وجود عناصر مختلف در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف بزرگان بازاریابی و کسب و کارهای مختلف می گویند: محتوا پادشاه است؟ محتوا پادشاه است چون فقط با تولید محتوا است که می توانید ارتباط درستی با مشتری برقرار کنید. آسان ترین و ارزان ترین راه ارتباطی در محتواهای مختلف محتوای متنی است. تولید محتوای متنی علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی های گوناگون که در اختیار مخاطب قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. هزینه تولید محتوا در بخش متنی کمتر از سایر بخش ها مانند تولید پادکست و تولیدات گرافیکی است.
تولید محتوا فقط تولید محتوای متنی نیست!
وقتی صحبت از تولید محتوا می شود اولین گزینه ای که به ذهن هر انسانی خطور می کند، تولید محتوا متنی است. این تصور چندان درست نیست چرا که تولید محتوا بخش ها و قسمت های مختلفی دارد که یکی از آنها تولید محتوای متنی است. تولید محتوای صوتی (تولید پادکست) و تولید محتوا گرافیکی از دیگر اشکال تولید محتوا به شمار می روند که تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب دارند و کمتر کسی با آنها آشنایی دارد.
صورت های تولید محتوا متنی از گذشته تا به امروز
انواع تولید محتوا از ابتدای بشریت تا به امروز رخ داده است. همانطور که گفته شد، تولید محتوا از لحظه آفرینش انسان به وجود آمد. از زمانی که حضرت آدم و حوا با یکدیگر به صحبت پرداختند. در ادامه مسیر غار نشینان به صورت مکتوب نوشته ها و تصاویری را برای ارتباط با سایر همنوعان خود ایجاد می کردند. این نوع نوشته ها و تصاویر یکی از انواع تولید محتوای متنی و تصویری به شمار می رفت. با توجه به پیشرفت بشریت روز به روز تولید محتوا شکل تازه تری را به خود گرفت و وارد عرصه های جدیدی شد.
امروزه نیز تولید محتوا متنی برای ارائه محصولات و شناساندن کسب و کار استفاده می گردد. تولید محتوا متنی را در سایت ها و شبکه های اجتماعی بیشتر لمس خواهید کرد. تولید محتوا متنی اشکال مختلفی دارد. پست های بهینه شده در وبلاگ، اطلاعات مربوط به شرکت و توضیحات محصول در وب سایت، خبرنامه ها، پست های رسانه های اجتماعی، تولید محتوای مجلات الکترونیکی، انتشارات مطبوعاتی و تبلیغات همگی جز محتوای آنلاین و اشکال محتوای متنی به شمار می روند.
انواع تولید محتوای متنی
به جز شکل های بیان شده در قسمت بالا، تولید محتوای متنی گونه های مختلفی را در مجموعه خود می بیند. در ادامه مطلب انواع تولید محتوا متنی را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.
نوشتن مقاله در تولید محتوا متنی
شما باید با مخاطبان خود به گونه ای ارتباط برقرار کنید که احساس دوستانه و راحتی داشته باشند. چگونه این امر حاصل می شود؟ مطالب با کیفیت، متفکرانه و مرتبط بهترین راه برای متمایز شدن است. ویرا محتوا از طریق مصاحبه و تحقیق، درک کاملی از برند و محصول شما بدست می آورد. این تحقیق و تفحص به ما این امکان را می دهد، از ابتدا شناخت کاملی نسبت به مشتری هایتان داشته باشیم و ارتباط متقابل و مناسبی با آنها برقرار کنیم.
محتوا نویسی
خدمات نوشتن مقاله برای وب سایتها، نمایه های شرکت، انتشارات مطبوعاتی، خبرنامه ها، بیانیه های شرکت و آگهی های تبلیغاتی از جمله مقاله هایی است که می توانید از طریق ویرا محتوا با آنها آشنا شده و پیشرفت کار خود را حاصل کنید. تمامی مراحل گفته شده جزئی از نوشتن مقاله در تولید محتوا متنی است که شما می توانید بخش ویرا محتوا آن را حذف کنید تا درک بهتری از مطلب بدست آورید.
نوشتن داستان در تولید محتوا متنی
یکی از روش های تولید محتوا متنی، نوشتن داستان است. ما می دانیم که شما مشغول هستید و کارهای زیادی برای اتمام دارید. اما نمی توانید از تولید محتوا و شناسایی برند خود دست بکشید. شما در هر حالتی که باشید، هنوز هم نیاز دارید که تولید محتوا متنی را در صدر کارهای خود قرار دهید. یکی از بهترین روش ها در این مواقع و ارتباط صحیح با مخاطب، داستان نویسی است. داستان نویسی یا سرویس های Ghostwriting ذهن مخاطب را به خود جلب می نماید و مخاطب را مجاب به خواندن تمام مطلب می کند.
داستان نویسی با کمک مشاوران ویرا محتوا
این بخش از سایت ویرا محتوا توسط تیم داستان نویسی متخصصی مدیریت می شود که در زمینه داستان نویسی سالها فعالیت کرده اند و توانسته اند با تلفیق داستان نویسی و سئو سبکی جدید و نوین را در تولید محتوای متنی و تولید محتوای تخصصی ایجاد کنند. باید به یاد داشته باشید، زمانی پاداش می گیرید که روی تجارت خود تمرکز شوید و هوشمندانه عمل نمایید.
کپی رایتینگ در تولید محتوای متنی
یکی از مهمترین ویژگی های تولید محتوای تخصصی، اشراف کامل بر کلمه کلید واژه است. کلمه نوشته شده برای تجارت شما یک عنصر اساسی در هر برنامه تولید محتوا به شمار می رود. برای برقراری ارتباط با ارزش های برند و رسیدن به اهداف محتوا باید مطالب بازاریابی به صورت حرفه ای نوشته شود. متن خوب تحقیق شده می تواند خوانندگان را درگیر خود کند و یک عمل واکنش پذیر ایجاد نماید. تمام این موارد با کپی رایتینگ در تولید محتوای متنی حاصل می شود.
کپی رایتینگ و محتوای متنی می توانند مخرب باشند!
همانطور که گفته شد، صورت های مختلفی برای تولید محتوا متنی وجود دارد که یکی از آنها کپی رایتینگ است. کپی رایتینگ می تواند باعث افزایش و یا کاهش اعتبار شما شود. کپی رایتینگ باید به صورت حرفه ای صورت گیرد تا ارزش سایت شما را چندین برابر کند. غلط های املایی، دستور زبان ضعیف، اشتباهات پیش پا افتاده می تواند سایت و یا صفحه اجتماعی شما را خدشه دار کند. به همین منظور و برای اعتبار بخشیدن به سایت خود می توانید تیم متخصص کپی رایتینگ ویرا محتوا را انتخاب نمایید. تیم ویرا محتوا نسخه ای جامع از محصول و یا برند شما تهیه می کند تا دقیقا آنچه را که برای ارتباط با مشتری نیاز دارید، در اختیار داشته باشید. پیدا کردن کلمات مناسب برای تجارت خود را به ویرا محتوا بسپارید. هوشمندانه عمل کنید.
استراتژی تولید محتوا متنی
برای اینکه همواره یک گام از بازار جلوتر باشید، باید نبض بازار را به دست آورید. انتشار مطالب به طور منظم و برنامه ریزی شده نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای مخاطبان شما نیز مهم است. به عنوان مثال، اگر شما یک محصول را در سطح جهانی راه اندازی کنید، با برنامه ریزی می توانید نبض بازار را در دست بگیرید. ویرا محتوا برای ایجاد علاقه در بین متقاضیان بهترین بازه های زمانی را پیدا کرده و طبق آن استراتژی تولید محتوا را پیش می گیرد.
با استراتژی تولید محتوا متنی دیگر به تلفن نمی چسبید
شاید سوال باشد، چه اتفاقی در این لحظات می افتد؟ ارتباط خوب و درست با مشتریان در بازه های زمانی مختلف شما را از تلفنتان جدا می کند و لازم نیست در تمام طول روز به تلفن بچسبید. محتوای با کیفیت می تواند داستان کسب و کار شما را تعریف کند و باعث ایجاد تعامل با مخاطبان شود. محتوا باید با اهداف خاص مانند ایجاد آگاهی از برند، ایجاد مسیرهای تجاری یا فروش بهینه تولید شود.
مشاوره رایگان در تولید محتوا متنی
چه تصویری از رسانه های اجتماعی، یک پست وبلاگ جذاب، یک پادکست و یا حتی یک فیلم را می خواهید؟ هر کسب و کاری برای ارتباط با مخاطبان خود باید دائماً در حال تولید محتوای متنی و تخصصی مرتبط با کیفیت و در سطحی بالا باشد. ما در ویرا محتوا اهداف تولید محتوا و قوانین تولید محتوا را برای کارهای خود در نظر گرفته ایم.
برای اینکه مطمئن شویم که می توانیم بهترین محتوا متنی ممکن را متناسب با نام تجاری و برند شما تولید کنیم، برای ارزیابی نیازهای شما، مشاوره رایگان ارائه می دهیم. ما در مشاوره رایگان طرحی را ایجاد می کنیم که برای شما از باب قیمت تولید محتوا متنی و کیفیت محتوای تخصصی مناسب باشد. برای رونق کسب و کار خود با ما در تماس باشید تا در مورد خدمات تولید محتوا در تعامل باشیم. ما در ویرا محتوا متناسب با نیازها و بودجه شما بهترین پیشنهادات را ارائه خواهیم داد. تولید محتوا متنی خود را به ما و تیم متخصص ما بسپارید.
فراخوان پذیرش نیروی تولید محتوا متنی
اگر علاقه مندید تا آموزش تولید محتوای متنی را فرا بگیرید، تلفن خود را بردارید و با روابط عمومی سایت ویرا محتوا تماس حاصل کنید. ما در ویرا محتوا آموزش رایگان تولید محتوا را انجام می دهیم. شما با گذراندن دوره های آموزش رایگان تولید محتوا متنی و قبول شدن در آزمون ویرا محتوا می توانید از این پس برای این سایت به صورت فریلنسری کار کنید.